Hirdetés

A problémát csak néhány hét után ismerte fel a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch óriásvállalat, de akkor igyekeztek minél gyorsabban eloltani a tüzet. Előbb szabadságra küldték a felelősöket, majd kirúgták a külsős marketingtanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak, amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják békésen a sört. 

Ennek ellenére a veszteségeket már nehéz lesz visszafordítani, becslések szerint mintegy ötmilliárd dollárba fájhat a cégnek a fiaskó, ennyivel eshetett a vállalat értéke.

A Fox News értesülései szerint ráadásul az Anheuser-Busch megpróbál mindent a külsős csapatra fogni, esdeklő levelet küldött a viszonteladóknak, hogy tartsanak ki a márka mellett, a cég megtette a szükséges lépéseket.

A további részletekről IDE KATTINTVA a Világgazdaság honlapján olvashatnak.

Korábban írtuk