A december végével záródott három hónapban az adózott eredmény 53 százalékkal 11,22 milliárd dollárra, részvényenként 3,88 dollárra ugrott az egy évvel korábbi 2,56 dolláros részvényarányos nyereségről.

Hirdetés

A bevétel 33 százalékkal, 28,07 milliárd dollárra emelkedett.

Elemzők kisebb, 3,19 dollár részvényarányos profitra és szerényebb, 26,36 milliárd dollár bevételre számítottak. A vártnál kedvezőbb adatok ellenére a Facebook szerint „komoly bizonytalanság” jellemzi majd az idei évet.

A Facebook reklámbevétele a tavalyi utolsó negyedévben 31 százalékkal 27,19 milliárd dollárra nőtt.

Korábban írtuk

A közösségi hálózatba havonta legalább egyszer belépők száma december végén 2,8 milliárd volt, az egy évvel korábbinál 12 százalékkal több.

A negyedévben a közösségi oldalt naponta használók száma 11 százalékkal 1,84 milliárdra emelkedett.