Komoly háborút indított az egyik legnézettebb rajzfilmgyártó cég a normalitás és ezzel együtt a gyermekeink ellen. A Disney már évek óta igyekszik érzékenyíteni a legkisebbeket a különböző LMBTQ-életmódokra és identitásokra. Nem fantazmagória tehát az a veszély, amely fiataljainkra leselkedik, s amelyet a kormány a gyermekvédelmi törvény segítségével próbál mederben tartani: a rajzfilmóriás nemrég bejelentette azt is, hogy a jövőben a filmjei szereplőinek 50 százaléka LMBTQ+ vagy más kisebbség tagja lesz – ismerteti cikkében a Vasárnap.hu.

Hirdetés

Most egy másik tartalomgyártó is beszállt az érzékenyítésbe, hiszen egy hónap múlva már debütál is a Discovery+ fiatalokat célzó műsora, a Generation Drag (Drag generáció). A címben szereplő kifejezés utalás azokra a drag queennek nevezett transznemű személyekre, akik erős sminkben, feltűnő ruhákban lépnek fel éjszakai műsorokban, jellemzően születési nemükkel ellentétes neműnek maszkírozva, s akik napjainkban már óvodásoknak is tartanak felolvasásokat a szebb napokat látott nyugaton.

A hivatalos ajánló szerint a hatrészes sorozat öt tinédzsert és családját követi nyomon, miközben nyilvános előadásra készülnek Dragutante-ban, egy olyan show-műsor keretében, amely kifejezetten LMBTQ+ fiatalok önkifejezési platformjaként lett megtervezve. A műsor „bensőséges” bepillantást enged ezeknek a családoknak az életébe, akik „bátran támogatják gyermekeiket a valódi identitásuk felé vezető úton.” A sorozat június elsejétől válik elérhetővé.

A CitizenGO nemrég petíciót indított, amelyben arra hívja fel a Disney vezérigazgatójának figyelmét, hogy sokan elutasítják a vállalat érzékenyítési törekvéseit, és egyúttal bojkottra szólított fel a cég termékeivel szemben – olvasható a portálon.

A Vasárnap.hu cikke ITT érhető el.

Korábban írtuk