Transznemű fiúval kezdett reklámozni a sörmárka, bezuhantak az eladásaik
Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a sörmárka egy transznemű influenszert kért fel reklámarcnak.
Világ
/
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/vilag/transznemu-fiuval-kezdett-reklamozni-a-sormarka-bezuhantak-az-eladasaik-668074/
A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája; a termékek eladásai egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indultak – ismerteti a Mandiner.
Hirdetés
„Néha csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális orientációjáról”
– mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari tanácsadó. Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának.
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés