A Bud Light Amerika legnagyobb sörmárkája; a termékek eladásai egy hét alatt azonban meredeken zuhanásnak indultak – ismerteti a Mandiner.

Hirdetés

A massachusettsi Braintree Brewhouse, egy hatalmas sportbár a liberális Boston közelében, ahol általában 25 Bud Light palackot szoktak eladni, de ezen a héten 80 százalékkal csökkent a termék iránti kereslet. Az LMBT-barátnak számító Hell’s Kitchen negyedben, az ultraliberális New York Cityben található kocsma 58 százalékos visszaesést jelentett a Bud Light csapolt sör eladásában, valamint 70 százalékos csökkenést a palackos eladásokban.

„Néha csak egy sört akarsz inni anélkül, hogy kioktatást kapnál a társadalmi vagy politikai kommentárokról vagy valakinek a szexuális orientációjáról”

– mondta Patrick Imig, egy St. Louis-i vendéglátóipari tanácsadó. Valószínűleg nem tetszett különösebben a lakosoknak, hogy a sörmárka egy transznemű influenszert, a 26 esztendős Dylan Mulvaney-t kérte fel a legújabb reklámarcának.

Korábban írtuk