Hirdetés
Hirdetés

közösségi média

Fizetett tartalom: betiltva

Fizetett tartalom: betiltva

Az Európai Unióban megszűnik a fizetett politikai hirdetések közzétételének lehetősége a közösségi médiában. Milyen módszerekkel szólíthatóak meg ezek után a választók?
Csak addig nem kütyüzünk, amíg alszunk

Csak addig nem kütyüzünk, amíg alszunk

A különféle platformok és alkalmazások használatát jelentősen befolyásolja az életkor, a napi rutin, a lakóhely és az aktuális mentális állapot.
A legutolsók

A legutolsók

Azt hiszem, mi vagyunk az utolsó generáció, a legutolsók, akiről nincsenek a neten ciki gyerekképek.
Virtuális többség

Virtuális többség

Ma már a közösségi médiában is meg kell nyerni a választásokat. Miben különbözik a két legnagyobb hazai digitális politikai közösség működési logikája?