Nem megfelelő idősávban adta le az RTL az LMBTQ-propagandát
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) jogsértőnek ítélte, hogy az RTL Klub szolgáltatója tizenegy alkalommal nem megfelelő időben sugározta A család az család című, társadalmi célú reklámot 2020 decemberében – idézi az NMHH közleményét a Magyar Nemzet.
A cikk emailben történő elküldéséhez
kattintson ide,
vagy másolja le és küldje el ezt a linket: https://demokrata.hu/magyarorszag/nem-megfelelo-idosavban-adta-le-az-rtl-az-lmbtq-propagandat-483320/
Hirdetés
Függetlenül attól, hogy az ilyen közleményeket nem kell korhatár-kategóriába sorolni, csak olyan időszakban sugározhatók, amikor a klasszifikációs szabályok szerint helyük lenne. Mivel a gyermekek számára nehezen értelmezhető a hirdetésben megjelenő azonos nemű párok gyermeknevelése és a családdal együtt tárgyalása, így azok csak este 9 és reggel 5 óra között kerülhettek volna adásba, miközben a csatornán reggel 6 és este 20 óra között adták le őket – olvasható az NMHH közleményében.
Korábban írtuk
Hirdetés
Hirdetés