Hirdetés

Michael Mann Szemtől szemben című klasszikusában megrendezte minden idők egyik legjobb tűzpárbaját, míg most, csaknem harminc évvel később a mozgókép történetének egyik legkiválóbb és legfeszültebb autóversenyes szegmenseit is prezentálta. Kár, hogy az Enzo Ferrari életét feldolgozó film nagyrészt nem az utóbbiakra fókuszál, hanem arra, hogy a súlyos magánéleti tragédiától sújtott férfi miként próbálja túlélni szakmai bukásainak sorozatát. A főszereplő azonban, mint maga is bevallja, miután néhány versenyezője meghalt az általa tervezett kocsikban, teljes érzelmi elfojtásban él. Miután azonban saját személyes drámái sem érintik meg, a nézőkkel kapcsolatban is lehetetlen elvárás, hogy rezonáljanak vele, és átérezzék életének csapásait. A film drámai szegmensei ezért még Adam Driver és Penélope Cruz lehengerlő alakítása ellenére is kudarcba fulladnak. Ám amikor Mann az akcióra koncentrál, rögtön megértjük, miként válhatott a nyolcvanas-kilencvenes évek Hollywoodjának egyik kulcsfigurájává.

Korábban írtuk