Hirdetés

A hosszas előkészületek után megszületett logón látható, erőt, fölfelé törekvést, lendületet tükröző, egyben a borvidék emblematikus borára, a bikavérre is utaló szárnyas bika és az archaikus hatású, rajzolt betűtípussal megjelenített Eger szenvedély 1000 éve jelmondat Ipacs Géza grafikusművész alkotása.

– Az Egri Borműhely piackutatásából kiderült, hogy a közönség ismeri és kedveli Egert, de hiányolja a hatásos marketing-tevékenységet. Ezért döntöttünk úgy, hogy egységesebb arculatra, stílusra van szükség – mondta a bemutató eseményen Soltész Gergely borász.

Ipacs Géza azt emelte ki, hogy az elmúlt 20 évben egriként végigkísérhette a borvidék fejlődését, a felmerült dilemmákat, az útkeresést.

– Olyan szimbólumban gondolkodtam, ami felmutatja az Eger által kévpiselt értékeket, és bizonyos töprengések végére is pontot tesz – mondta a grafikusművész.
Örömteli fejlemény, hogy a hagyományokat tükröző új arculat mellett felsorakozott a pincészetek színe-java, nemkülönben a borvidék hivatalos szervei, és a helyi rendezvényeket is e logó alatt szervezik a jövőben.

Korábban írtuk