Hirdetés

A két háború között játszódó Egy csók és más semmi című műben minden adott, ami egy igazán jó zenés vígjátékhoz kell: szerelem, fülbemászó slágerek, remek karakterek, csattanó poénok, finom irónia. Juronics Tamás rendező ráadásként meghagyta a darabot az eredeti miliőjében, így a díszlet (Tóth Kázmér) és a jelmez (Jeremias Design Studio) is a harmincas éveket idézi, a feszes ritmusú előadást gyors helyszínváltásokkal forgószínpad segíti.

A Dinyés Dániel vezette kis zenekar kísérete mellett a színészeknek komoly énekelni- és táncolnivaló jut, amit (látszólag) könnyedén teljesítenek is. A darab központi figuráját, a dörzsölt válóperes ügyvédet, dr. Sáfrányt Vida Péter alakítja: ő az előadás motorja, virtuóz módon élvezi és magára illeszti a karaktert. A főszereplő szerelmespár szintén nagyon üdén hat a színpadon, nem mellesleg kitűnően énekelnek és táncolnak: Mentes Júlia Virginia Annie-ja finom, elegáns nő, Zayzon Zsolt sármos, ellenállhatatlan, és komikusi képességét is kiélheti a bonviván szerepben. Mindenképpen kiemelendő még a szubrett és táncos-komikus pár, Mórocz Adrienn és Hevesi László, az ő akrobatikus elemekkel tarkított attrakciójuk lenyűgözi a közönséget, akárcsak Molnár Piroska és Tamási Zoltán kabinetalakítása. 

A Thália-beli Egy csók és más semmi összességében egy kitűnő arányérzékkel színre vitt, túljátszás nélküli, lendületes, ötletes előadás lett, könnyed, ám minőségi szórakozást kínálva.