Hirdetés

Naponta százszámra zúdul az emberre a reklám, nagy részük erőszakos, időt rabló és igaztalan. Egy-egy rövid műsort legalább kétszer-háromszor szakítanak meg a reklámok szinte minden adón.

Általánosságban azt lehet mondani, hogy a mérhetetlen mennyiségű reklám az emberiség elbutításának irányába (is) hat, elvonja az időt értelmesebb tevékenységek elől. Akik kitalálták és erőltetik, nyilván tudják, miért teszik, de a médiahatóságnak nem kellene ilyen mértékben szemet hunynia fölötte.

Az emberiségnek van egy liberális, erőszakos rétege, ők tudatosan cselekszenek, hisz egyszerűbb pénzhez jutni hülyébbnél hülyébb és ostobább ötletelés eredményeképp, mint kemény tanulás által megszerzett valódi tudással és szakértelemmel munkálkodni az emberiség felemeléséért.

Azon kívül, hogy a reklám lényegéből adódóan – mivelhogy a pénz mozgatja – erőszakos, lopja az ember idejét, sokszor valótlanságokat is tartalmaz – néha még gusztustalan és szeméremsértő is.

Annyi okos, értelmes, jó ízlésű ember csak él egy-egy országban, hogy képesek legyenek valami jobb megoldást kitalálni és gátat vetni az erőszakos reklámnyomulásnak.

Korábban írtuk