Völner Pál szerint az egymást követő magyar és lengyel elnökségek ideje alatt sikerrel folytatható a V4 országok közlekedési területen eddig is kiváló együttműködése. A résztvevők számára egyformán fontos több témában a cseh elnökségi tapasztalatokra alapozva komoly eredmények érhetők el már a következő félévben.

A találkozón elfogadott közös nyilatkozat szerint a 2020-ig terjedő európai közlekedéspolitika folyamatban lévő meghatározásának központi kérdései a különböző közlekedési módok közötti jobb együttműködés megteremtése, az infrastrukturális hálózatok hiányzó elemeinek pótlása az európai gazdaság versenyképességének fokozása érdekében.

A TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat felülvizsgálata kapcsán megfogalmazott együttes ajánlás mellett a résztvevők rögzítették, hogy a területi különbségek csökkentéséhez a kohéziós politika fenntartása elengedhetetlen. A jövő februárban Budapesten megrendezendő informális közlekedési miniszteri tanácsülésen a tagállami miniszterek a TEN-T jogszabálytervezet 2011. tavaszi megjelenése előtt ismertethetik álláspontjukat a legfontosabb hálózati és finanszírozási kérdésekről.

A felek a fentieken túl tárgyaltak az uniós közlekedésbiztonsági törekvésekről, a belvízi hajózás szerepének erősítéséről és a nehéz tehergépjárművek infrastruktúra-használati díjairól is.