Hirdetés

A projekt keretén belül Lotfi Begi George Ezra világszerte ismert Budapest című számát gondolta újra, amihez egy lendületes klip is készült. Szerepelnek benne Budapest ikonikus helyszínei, vibráló sokszínűsége, a magyarok labdarúgás iránti rajongása. 

„Ha Budapest részt tud venni egy ilyen jelentőségű rendezvény szervezésében, a legkevesebb, amit megérdemel, hogy egy videóklip segítségével megmutassuk a világnak, milyen jó hely ez a város. Kézenfekvő volt, hogy erre a célra a Budapest című dal a legalkalmasabb” – mondta el Lotfi Begi.

A klip egyúttal a Budapest 365 kampányhoz készült filmet is újragondolja. Ez volt az az imázsfilm, amely 2020-ban a cannes-i Corporate Media & TV Awardson turisztikai film kategóriában nyerte el a legmagasabb elismerést, az Arany Delfint. 

A milliárdos nézettségű sportversenyek kiválóan alkalmasak nemzetközi imázsépítésre, hatalmas lehetőséget kínálnak hazánk kedvezőbb nemzetközi megítélésének elősegítésére. Az Európa-bajnokság rendezése azt üzeni a világnak, Magyarország nemcsak versenyhelyszínként, de turisztikai úti célként is kitűnő választás.

Korábban írtuk