Fotó: demokrata.hu
Hirdetés

A közleményben felidézték, hogy 2017. november 6-án az északi szakasz lezárásával kezdetét vette az utóbbi évek legnagyobb volumenű, közösségi közlekedést érintő beruházása, a 3-as metróvonal teljeskörű felújítása.

Hozzátették: 2021 júliusa és augusztusa között – négy héten keresztül – a metróvonal szinte teljes hosszában pótlóbuszok közlekedtek, ekkor a feladatot ellátó átlagos napi járműszám 73-ról 109-re emelkedett.

Naponta átlagosan 154 járművezető ült a volán mögé, hogy a közösségi közlekedést választókat a 17 kilométer hosszú M3-as metróvonal 20 állomása közül valamelyikre eljuttassa. Munkatársaik több mint kétmillió munkaórát dolgoztak le – tették hozzá.

Emlékeztettek, hogy a 3-as metróvonal utolsó felújított állomásainak tervezett átadásával – májusban – zárulhat le a rekonstrukció.

Korábban írtuk