Hozzáértő szakemberek szerint is hibás a lépés, mert egyrészről komoly bevételtől esik majd el a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), hiszen 80-szor annyi bevételt generáltak ezek a szerkezetek, mint amennyibe fenntartásuk került, másfelől még jelenleg is kevesebb automata van Budapesten, mint a régió többi fővárosában, így nem lehet elég indok a jegyvásárlásra szolgáló mobilapplikáció remélt térnyerése sem – írják.

Hirdetés

A döntés hátterét firtatva felvetik: nem az-e a városvezetés célja, hogy mindennapos elégedetlenség keletkezzen a máshol jegyért sorban állók között, és akkor „majd újra lehet mutogatni a kormányra, miszerint az sanyargatja a fővárosiakat”.

Ezt fel sem tételeznénk. Az azonban biztos, hogy a ma már a Nyugati tértől a Bikás parkon át mindenhol látható kígyózó sorok – a megmaradt automaták előtt – nem egy zöldebb és élhetőbb Budapest vízióját vetítik elő – írták. Karácsony Gergely klímavészhelyzetet kihirdetni tud, de tenni a környezetünk megóvásáért nem – közölték.

Milyen mértében tereli az autók felé a közösségi közlekedéstől a lépés az embereket? – tették fel a kérdést. Most már teljesen egyértelmű: így üzemel egy korábban jól működő fővárosi cég, ahová a baloldali haverok, többek között Draskovics Tibor betette a lábát – áll a közleményben.

Korábban írtuk