Hirdetés

Kétnapos, maratoni interjúsorozattal jelentkezik a Digital-Media Hungaryről, a siófoki médiaszakmai konferenciáról a Lounge Group. Április 25-én és 26-án a mikrofonvégre kapott szakemberek körbejárják a tévézés, rádiózás és a sajtó jövőjét, többek közt azt is elemezve, hogy a kanyarban előzne a podcast és a Netflix. De érkeznek influencerek és műsorvezetők is a látványstúdióba, végül pedig fény derül arra a 10 tippre is, amitől valaki igazán jó médiaszakemberré válhat.


Idén újra neves és elismert szakértőkkel, valamint kiemelten aktuális, izgalmas témákkal találkozhatnak a Lounge Group élő szakmai podcast-közvetítését figyelemmel kísérők. A Digital-Media Hungary konferenciához kapcsolódó látványos üvegstúdió a tavalyi konferencián debütált, akkor – az ideihez hasonlóan – tíz kommunikációs szakember osztotta meg véleményét a legaktuálisabb ügyekben. A helyszín nemcsak az internetes közvetítés egyedülálló háttere, hiszen az átlátszó fal és a hangosítás révén a rendezvény mintegy kétezer résztvevője is élőben élvezheti az online sugárzott beszélgetéseket.

Az esemény első napján Abaházi Csabával, a Retro Rádió műsorvezetőjével a rádiózás, Fischer Gáborral, a TV2 programigazgatójával pedig a tévézés jövőjéről folyik majd a diskurzus, természetesen a podcastok és a Netflix fenyegető árnyékában. A Z-generációs véleményvezér Trunk Tamással az influencerek felelős tartalomgyártását vitatja meg majd Juhász Bálint műsorvezető, míg Ilku Miklóssal, az Index.hu főszerkesztő-helyettesével a nyomtatott sajtó túlélési esélyeit boncolgatják. Az óriásplakátokban rejlő XXI. századi lehetőségekről Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója, a TikTok, a Snapchat és a Twitter hirdetési alternatíváiról pedig Sopov István, az Adaptive ügyvezetője nyilatkozik majd.

A második napon Radnai Péter újságíróval idézhetik fel a nézők az elmúlt 30 év médiatörténelmét, míg az ismert tévés Szily Nóra a műsorvezetők és influencerek párhuzamát veszi górcső alá. Kovács András Péter segítségével a podcast műfaját ismerhetik meg alaposabban a hallgatók, míg Holló Márta – korábbi tévés műsorvezető, most a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója – a jövendőbeli médiaszakembereknek ad javaslatokat, hogy mire figyeljenek, ha érvényesülni szeretnének a hazai kommunikációs iparban.

– Tavaly több rendezvényen is nagy sikerrel jelent meg kapszulastúdiónk, ahonnan közel 300 perc podcastbeszélgetést streameltünk különböző témákban, komoly szaktekintélyekkel. Talán kijelenhetjük, hogy idén a podcastek aranykorába léptünk, így adta magát, hogy ismét felépítsük ezt az egyedi helyszínt, ahonnan Media Showcase címmel fogjuk streamelni a beszélgetéseket. Célunk egy olyan sorozat kiadása a konferencia végén, amely átfogó képet ad a média aktuális helyzetéről, trendjeiről és lehetőségeiről. Szeretnénk, ha az egyetemistákat vagy a pályakezdő médiásokat is segíthetnénk a tartalmakkal, hogy tiszta képet kapjanak erről, az egyébként rendkívül változékony iparágról – mondta Molnár Máté, a Lounge Group vállalati kommunikációs vezetője.

Az adás a Lounge Group felületein élőben figyelemmel kísérhető az event.lounge.hu oldalon, illetve a közösségimédia-felületeken utólag is vissza lehet majd nézni.

Korábban írtuk