Fotó: MTI/Kovács Tamás, archív
Hirdetés

A lap a birtokába került, a tender lezárásáról készített BKV-dokumentum alapján azt írta, a cég ajánlata – amelyben a koncessziós díj háromszorosa volt a 2018-ban e tevékenységből befolyó összegnek – érvényes volt, sőt kifejezetten magas pontszámot kapott a bírálat során, a BKV azonban a győztes kihirdetése helyett megtagadta a szerződéskötést.

Erre azt követően került sor, hogy a Fővárosi Közgyűlés elfogadta Karácsony Gergely főpolgármester határozati javaslatát, amely megtiltja, hogy a fővárosi cégek egy évnél hosszabb időre írjanak alá megállapodást a tulajdonukban, használatukban, vagy vagyonkezelésükben lévő reklámfelületek hasznosítására.

A BKV pedig a tenderkiírás szerint négy plusz opcionálisan további négy évre tervezte a reklámhelyek értékesítését – írta a Világgazdaság.