„Az egyik lehetőség minden funkciót tartalmaz és olcsóbb, de maradnak a reklámok, a másik drágább, de nincsenek benne hirdetések” – közölte Musk egy X-posztban. Musk nem mondott több részletet a feliratkozói rendszer terveiről.

Hirdetés

Korábban a héten két országban próbaként fizetőssé tették a platformot; Új-Zélandon és a Fülöp-szigeteken évi egy dollárért lehet csak tartalmat közzétenni az oldalon. Az új felhasználók, akik nem fizetnek elő a közösségi oldalra, csak korlátozottan használhatják a platformot: a tartalmakat csak megtekinthetik, például olvashatják a posztokat, megnézhetik a videókat és bekövethetnek oldalakat – közölte a cég a weboldalán. Musk tájékoztatása szerint ezzel a kéretlen üzeneteket és posztokat tömegesen közzétevő, automatizált fiókok ellen akar fellépni a közösségi oldal.

Korábban írtuk