A cégcsoport tagjaként az NKM márka helyét is az új MVM veszi át, így a kapcsolódás a vállalatok elnevezéseiben is látszani fog.

Hirdetés

A márkaváltást követően az NKM-társaságok 4,2 millió ügyfelüknek MVM márkanévvel nyújtják majd az eddigi szolgáltatásokat az energia, a hálózatok, az e-mobilitás, az alternatív energiaforrások vagy a kényelmi szolgáltatások területén – közölték.

A társaságok ügyfelei számára a változások elsősorban az ügyfélszolgálatok, az online ügyfélszolgálat, a számlák és a weboldalak arculatában jelennek meg. Az arculat- és névváltáshoz kapcsolódóan az ügyfeleknek nincs teendőjük – hívták fel a figyelmet.

Az új, egységes MVM márka segít abban, hogy az ügyfelek számára és a köztudatban is átláthatóbbak legyenek a vállalatcsoport tevékenységei, kiemelten a szolgáltatók működése – áll a közleményben.

Korábban írtuk

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés