Hirdetés

A XXI. Század Intézet vezető elemzője legújabb videóelemzésében kiemelte: kijelenthető, hogy a baloldal elveszítette a kampány első két hetét, ami a közösségi médiában is tetten érhető, ugyanis hiába költ sokkal többet hirdetésekre Márki-Zay Péter, ez az interakciószámokon egyáltalán nem látszik.

Emellett az orosz–ukrán háború kirobbanása sem kedvez a baloldalnak belpolitikai szempontból, hiszen ilyen válságszituációkban az emberek a mindenkori kormány felé fordulnak inkább, ami cselekvőképesen lép fel, miközben Márki-Zay Péter ebben a témában is felelőtlenül nyilatkozik. Ráadásul meglátása szerint a belpolitikai témák helyébe most külpolitikai ügyek kerülnek napirendre. Ám hozzátette: mindezek ellenére a jobboldal sem dőlhet hátra, az utolsó hetekben is az eddigi lendületet kell fenntartania a sikeres választási szereplés érdekében.

A részletekről IDE KATTINTVA a XXI. Század Intézet honlapján olvashatnak. Az elemzés felvételét a fenti videóban nézhetik meg.

Korábban írtuk