Azt hiszik, a robbantani akarók előbb elmennek a benzinkútra és elkérik a célszemély autójának rendszámát? Hát ezek a Lendvaik, Szilvásyk, Vadaik, Gyurcsányok oly mértékben nímandok, hogy fölrobbantani sem érdemes az autóikat. Kár a benzinért és a trikettőért. És kiderült, hogy a valóban fontos, közérdekű járművek: a mentők, a tűzoltók, a katonák, a rendőrök nem tankolhatnak a nyertes OMW-nél. Ugyancsak nemzetbiztonsági okból. Kész röhej. Miért kellett akkor a pályázatot kiírni, s olyan céggel megnyeretni, amelyiknél nem szabad tankolni? Tyúkész!

A magamfajta, Lenintől elrugaszkodott konzervatív, nemzeti, hagyománytisztelő, keresztény kultúra és erkölcs által megfertőzött, korrupcióellenes honpolgár, rögtön arra gondolok: itt valami bűzlik. Nem kell azért elmenni egészen Dániáig.

És lássatok csudát! A posztkommunista vírusvariáció, az MSZP abban érdekelt, hogy az OMW nyerje meg a pályázatot. Mert egy-két, sőt több szocialista politikus – mind púp a hátunkon – OMW-benzinkutakban érdekelt! Ma már nincs hír elképesztő, szortyogó baloldali disznóság tyúkeszű ostobaság nélkül. Amely trutymóban Nyakó nyakig ücsörög elvtársaival egyetemben.

Rendszeresen kószálok az interneten, s pontosan január 12-én, a közlekedési sztrájk első napján belebotlok „A nap videója” epizódba, ami nem más, mint Horváth Csaba parlamenti diadalordítása arról, hogy három hónapja és 18 napja vállalását teljesítette: amely teljesítés egyben az MSZP sikersztorija (sic!), vagyis rendbe rakta egyszer s mindenkorra a BKV-t. „Amit meg kellett tenni, azt megtettük” – mondta öntelten, a szocialista képviselők őrületes tapsvihara közepette ez a szerencsétlen tyúkész.

És OMV-benzingőztől mámorosan bejelentette: ez a kapitális emeszpés sikersztori egyben az egészségügy rendbetételének a sikerét vezeti be! Szent Kleofás! Csak Horváth Csaba és az MSZP sikereitől ments meg, uram, minket, a ránk zúdított balliberális ökörségek okozta katasztrófákkal magunk is elbánunk.

Máskülönben a Reuters brit hírügynökség jelenti: Horváth Csaba tovább tökéletesíti káprázatos fővárosi közlekedésátalakítását. Egyszerűsíti a forgalmat. A nagy közlekedési szakember, Karinthy Frigyes tervei szerint. Először leszedik a villamosok kerekeit, a kocsik padlójába lyukat fúrnak, abba beáll az utas és maga cipeli a villamost.

A következő fejlesztési fázisban megszüntetik a karosszériát is. Csak a lyukak maradnak, ahová, mint fent, beáll az utazó. Ha ez sem kielégítő szocialista vívmány, a lyukakat is fölszámolják, s villamosjeggyel a sínek között kutyagolhatnak az emberek.

Tökéletes megoldásként Horváth Csaba és pártja megszünteti a közönséget is. A szocialista–szabad demokrata tyúkész diadalaként.